Graduation Week

2014-05-25 @ 07:38:21
Så för att det var graduation så vare massa senior grejer under veckans om var, först å främst så var vi ledig medan alla andra gick i skolan, kändes bra, sedan varen en senior BBQ som var på skolan, dom hade en DJ; massa mexikans käk, såklart, sedan hade dom hyrt massa uppblåsbara vatten saker, så det var som en vattenpark typ, så på borden hade dom vattenpistoler och vatten ballonger, så det var skojsigt värre. Sedan dagen av graduation hade vi uppladdning in the gym på morgonen sedan gick vi igenom programet och sedan på kvällen vare dax! Jag hade hur kul som helst och var som lite full på livet tror jag, det var väldans skojsigt bra allt! 
Det var fiesta tema på BBQ:n, så alla fick ett linne där det stod "senor", istället för senior. Och alla fick muctacher och hattar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi bah sprang runt
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Berglund

Hej Frida!
Vill bara börja med och säga att du har en riktigt bra blogg och den inspirerar mig väldigt mycket för det utbytessår jag ska göra nu till hösten!! :) Vad jag har förstått jar du läst några kurser från den svenska skolan under ditt år i USA, så att du ska ha mindre att läsa när du kommer hem igen. Hur har det funkat? Jag diskuterar just nu möjligheten att läsa kursen Engelska 6 från USA med min skola. Vilka kurser läser du från den svenska skolan nu? Kram :)

2014-05-27 @ 11:30:32 / URL: http://saraiusa.blogg.se
Postat av: Denise

Det skulle vara jättekul om du bloggar när du landat i Sverige och berättar hur det var att träffa alla igen och så :)

2014-05-29 @ 16:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)