GOING AWAY PARTY

2014-05-25 @ 07:07:48
Så jag försöker verkligen ta vara på det sista nu alltså, idag så åker jag tll Washington om 3 dagar, helt galet som heslt och jag förstår det inte ens lite. Mina dagar är nu fullproppade med allt möjligt och har inte varit hemma en minut idag, träffar alla en sista gången osvosv, sorligt som fåååå. Och alla är så söta och det är så sorgligt, Carro gav mig ett Pandora armband, lixom vem gör det?? Sedan hade hon gjort ett jätte fint collage och en jätte fin text, sedan gav hon mig en red solo cup fast en hård haha, och imosre tog hon mig ut för vår sista lördags frukost på IHOP, så sorgligt. Alla ba ger mig massor med saker och massa fina ord, har så oerhört fina vänner här, helt galet att jag ska lämna dom, Haha Kass gav mig en mössa som är ett stort lejon för hon var så rädd att jag skulle frysa i Sverige, jag är typ den som fryser mest nu här borta, på graduation var det ca 30 grader och jag hade gåshud för jag frös så mycket.
 
Men nu tänkte jag backa bakåt lite, så förra helgen hade jag min going away party, men det var mest abra kul och inte så sorgligt för det var inte hejdå på ngt sätt lixom:) Tänkte bara dela med mig massa bilder!
Mammsen, magnus och wilmisen har varit hääär <3
Vi satte upp ett litet photobooth, syystra min
Hade en candybar
 
 
Mi famiiilia
 
Alla mina mammor, (saknas bara du Helena!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
exchange students are the beeeest
 
 
Grreeeeaaaat niiighhttt, love em all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)