Torsdag

2014-03-07 @ 04:07:40
Imrgon är det fredag och den här veckan har gått alldeles för fort som alla andra, dock så äre bara en vecka till sen spring break:) Nedräkningen på bedräknad hemgång är nere på 85 dagar och jag har haft sån panik över det här tills idag. Vet inte men det var som om jag vaknade upp och hade accepterat det och att det ska bli ganska skönt det med. Även om jag veeerkligen ska njuta av dom här sista dagarna, älskar alla och allt sååå mycket. 
 
Gjorde något väldigt oamerikanskt idag och gick hem efter skolan, tänkte det skulle bli sådär lite små skönt men jag glömmer alltid bort hur freaking varmt det är hääär. Så självklart höll jag på att dö sen så tog mitt vatten slut så då höll jag på att dö ännu mer.. Haha måste bara dela med mig av väldigt roligare konversationer som jag hade idag. Hade en redovising idag i engelskan där jag pratade om hur dom gjorde nya gränser inom Europa efter första världskriget. Sen efter sitter jag och Briana och disskuterar det:
- Imagine, the swedish people could have been a part of Brazil
- Wait what?
- Yeah you know, Brazil is next to Sweden
Och jag höll på att skratta ihäl mig, men det blir bättre. Så nästa period så sitter jag och Briana och Jade i omklädningsrummen och jag berättar historien för Jade, så vänder sig Jade till Briana och säger:
- Oh my god Briana you are so stuuupid, everyone knows sweden is next to canada
Hahah alltså shit, då brast det för mig alltså och jag höll typ på att gråta av skratt, just den där, "Omg you are so stupid" delen av det hela, vad säger man hahah?
Men på idrotten så spelade vi iaf ishockey in the gym, vilket alltså blev som innebandy och arizona kids har ju aldrg precis spelat hockey förrut så det var himla skoj för mig hahah, nämen det var hur kul som helst!! Saknar innebandyn så himla mycket.
 
Har fått förfrågningar om att skriva ett inlägg om maten som kommer inom kort!!:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur varmt är de i AZ nu?

2014-03-07 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)