SPRING BREAK

2014-03-17 @ 20:50:00
Hejsan alla svennebannaner! :D 
 
Nu har vi spring break och det är himlans skönt måste jag säga, njuter så mycket jag kan:D Har dock inte gjort ngt sådär jätte speciellt, det är lite tråkigt för dom flesta är inte i sahuarita uta ngn annanstans, så det är lite tomt. Men har iaf börjat alla mina mornar ute på studsmattan med min alldles för bra bok, Insurgent, andra boken efter Divergent som för övrigt kommer ut på bio på torsdag!!!!!!! Försökt få lite mer färg, ätit god frukt och bara njutit. Dom andra mornarna har det blåsit lite skönt men imorse var det vindstilla och 30 grader ute så jag klarade typ 40 min innnan jag var nära döden. Fick frågan för ett tag sedaan hur varmt vi har det nu, och vi har det från 22-30 grader om dagarna ungefär:) Det börjar även bli varmare på kvällar och nätter nu med. Men tydligen är det varmare än vad det brukar nu, det är egentligen regnperiod nu men det har regnat en dag än så länge haha, vilket tydligen betyder att sommaren kommer bli jätte varm, dom snackar 45 grader som medeltemperatur, lite små glad att jag lämnar i Maj, även om det säkert är mot 40 strecket då, inte upp mot 50 iaf! Haha wheyy.
 
Igår så testade jag massa frissor på mig själv när prom snart is coming up! Har beställt en väldans fin klänning, och måste bara berätta, jag beställde den från en hemsida som heter kissdresses. Och det är en sån hesmida då dom gör klänningen efter dina mått och vilken färg du vill osv. Så dom mejlar mig ungefär varje dag medans dom gör den och frågar massa grejer, lixom vilken färg jag vill ha på lite pärlor, vad för typ av zipper jag vill ha och lite allt möjligt. Ibland bara för att fråga hur jag har det och berättar hur långt hon kommit ubder dagen, hon heter Linda, haha. Lixom vad flr typ av butik gör det?? ahahah. Lite små kul är det bra allt. Och det sjukaste är att ibland så mejlar hon typ2 på morgonen!!!! Sen 9 på kvällen samma dag???!!! Hon jobabr tydligen på min kläning 24h om dygnet, alltså jag skämtar inte. Jah börjar snart tro att det är en maskin eller nått. 
 
På kvällen igår kom Logan hit och vi gjorde först amerikanska no-bake cookies och sedan svenska, aka chokladbollar. Och nu väntar jag på att Emily ska sluta sin Track practise så ska vi hitte på nå skojsigt efteråt!:) 
Jag och cindy hade kuponger för att fylla upp hela koppen för $5, vilket vi utnyttjade hahaha

Kommentarer
Postat av: emelie

Jättebra blogg :) Jag ska vara utbytesstudent i USA till hösten och har redan fått min placering :) Hur lång tid innan skolan började anlände du till din familj? Jag håller på att boka flyg och sånt nu, tror du att det är för tidigt att komma redan 2 veckor innan skolan börjar? :)

2014-03-17 @ 21:29:16 / URL: http://emelieintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)