FAMILIAAA

2014-03-04 @ 06:17:00
Så i veckan har ju min pappa och bror varit här! Det har verkligen varit jätte kul att ha dom här, träffa dom och få dom att träffa min "nya familj". Cindys döttrar har oxå varit här i veckan så det har verklign varit fullt hus, har sovit på soffan med Toni, den är dock skönaste någonsin måste jag säga så det gått bara bra. Dom kom i måndags och på kvällen for vi alla och käkade på Texas Roadhouse och efter på bio och såg 3 Days To Kill. Tisdagen for vi till the mall typ halva dagen sedan till The University of Arizona för att kolla på vårt underbart fina univeristy och sedan på kvällen kollade in mitt fina High School. Onstdag och torsdag var jag tvungen att fara till skolan, på kvällarna hängde vi hos Kim´s och här hemma och så, for upp till bergen och lite sånna saker. Fredag for vi till the Desert Museum vilket är rankat det 9:onde bästa museumet i världen. Vi käkade sedan alla på Cheescake factory och sedan fick pappa se Frozen för första gången. Lördag så tog vi det bara lugnt på morgonen sedan kom Carro och hämtade mig så for vi iväg till Walmart för att fixa lite grejer och drog vidare till Kim´s där vi hade planerat ett suprise party för bror min som nyss fyllde 16. Sen var det ju lite ironiskt att det aldrig regnat en heldag ngnsin under mina 7 månader här och så spöregnade det hela lördagen då vi planerat festen ute. Men det löste vi allafall och hade det inne, ngra av mina kompisar kom och massa familjer som jag känner så de t vart lyckat faktiskt:D Vi hade fixat en jätte fin tårta och typ störta pinatan ngnsin! Haha sen kan det ju nämnas att Hanne hade med sig nötter med Northug på, vilket vi skrattade åt jätte mycket efter våra lååånga krig Northus vs Hellner. Under kvällen så satt vi bara och prata, lyssnade på youtube videos om svenska språket och lite sånna där random saker. Det var jätte kul att ha pappa och lukas träffa alla:D:D
 
Igår så körde vi upp till Phoenix och gick runt i ett gäng outlets innan vi såg NHL match Coyotes vs St. Louis, Phx förlorade med 4-2 efter en 2-0 ledning inför sista perioden, deppigt värre skulle jag vilja säga... Och sedan imorse så åkte dom vidare till Californien. 
Exalerade som väntar på uppfarten
Sen koooom dom
 
Toni hade gjort fin tårta
 
Vi sa att det var lukas födelsedag så han fick sitta härå hela resturangen skrev "YIIHAAA", sen fick han gratis glass
Sen hade dom hyrt typ världens finaste cab
 
Cindy kirra go frulle
 
 
MIssionärerna kommer över och gjorde ansiktsmask
 
Två av dom mest underbaraste människorna jag ngnsin träffat, Thayne and Kim, Love u sooo much
Pappsen tare passivit
Deras hus är som en stor träkoja
Alltså hur ska det ens vara möjligt att lämna er fina människor?
 
 
 
 
 
Alltså hur jag ska klara mig utan denna människa veta jag då innteee
Vi hade ett litet american football tema
 
 
Loooove u allll sooo muuuchhhh, och jag måste sluta med det där ansiktet på bilder, skrämmer ju folk
 
 
HAhaha bror levererar på Just Dance
 
Sweden represent, Phoneix har ngra svenskar och det var första hemmamatchen efter OS
Vi var inte dom enda!
 
 
 
Jag representerade såklart AZ, har sånt arizona-hjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad kul att det funkar så bra för dig där borta! Jag har en fråga om maten. Vad äter ni ? Är det stor skillnad på Sveriges mat? Vad äter man för frukost? Skulle vara roligt om du gör ett inlägg om det ;) Ha det bra och njut av tiden du har kvar där!

2014-03-04 @ 18:45:42
Postat av: Anna

men så hiiiimla kul!!

2014-03-05 @ 06:28:56 / URL: http://www.usedition.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)