CALI DAG 4

2014-01-16 @ 00:08:39
Vår sista dag vaknade vi upp, UTVILADE på hotellet och käkade hotellfrukost, heeevan, ingen världsfrukost som sverige eller lyxhotell, men fortfarande bra:) Vi packade ihop våra grejer och körde in till LA och rodeo drive, efter mycket om och men kan jag tillägga. Haha tydligen finns det två. Vi fortsatte sedan att köra runt lite i Beverly Hills och Santa Monica, vi stannade på santa monica beach vid piren, himlaaa fint alltså! Dit vill jag verkligen tillbaka. Söndagen blev en kort dag då vi hade bilresan hem, så lämnade redan vid klockan 1 och körde hemåt. Hemresan gick då väldnas mycket snabbare än dit, så det kändes som ingenting, sen är jag ganska bra på att sova under tiden med:) 
 
Vi avslutade med att vi Sahuarita kids och Cindy körde hem igenom Tucson med nedrullade rutor och musiken på högsta volum med galna danser i baksätet. Bra avslut tycker jag, vi alla kom varandra väldigt nära under resan. Så är bara ännu mer taggad då jag ska till Hawaii om exakt 4 veckor med Hanne och Eirik bla, kommer bli väärlds bra! Och idag ännu bättre då tanten på skolan som sköter all frånvaro kallade upp mig för att säga att alla mina Aspect resor nu kan räknas som "skolaktivitet" och jag inte får frånvaro. För det har varit bökigt med det där, man får bara vara borta från skolan 10 dagar/semester annars så räknas inte kurserna. Jag var då borta väldigt mycket mer och då måste man skriva en "appeal" och sånna saker för att få igen kurserna, men nu behöver jag inte längre, bara för att jag är utbytesstudent, haha älskar livet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)