Hawaii dag 7&8

2014-02-21 @ 07:54:32
Det här är då sista inlägget om Hawaii, så ni som precis tittat hit kan jag råda att börja längre ned! :)
 
Så vår sista plannerade dag bestod av en katamaran tur, men vi var uppdelade i 3 grupper och vi var i den sista vilket var typ vid 1, och hör och häppna, det var sol ute! Så mitt rum vi sprang upp ur sängarna typ sju på morgonen och var i stort sätt först på stranden hehe, så det ska vara right? Så vi låg där tills det var dax för oss att segla lite. Det var bara himla skönt, som spelade chill musik och det var jätte fint. Sen såg vi säkert 10 valar sammanlagt så det var ju lite smp coolt, sen lite fler sköldpaddor och så med! Vi var ute i sisådär 1 1/2 timme och sedan tillbaka på land. Vi valde då att lägga oss ytterligare på stranden enda tills det var dax för vår sista middag tillsammans på Hard Rock Cafe, snyft.. Efter middagen så var vi några som gick ner till stranden och vissa nattbadade sedan strosade vi tillbaka, vara bara en trevligt, skön kväll. 
 
Morgonen efter var det vissa som for redan på morgonen, så vi sa hejdå vilket var sorgligt men städade ur rummet och vi skulle inte lämna förns 17 så vi hann ner till stranden för att sedan avrunda med poolen någon timme och sedan direkt efter det fara till flygplatsen (aldrig känt mig mera äcklig), och av någon hemskt konstig anledning flög vi hela vägen till Dallas, lixom 3 timmar förbi AZ, så vi kom fram dit imorse och sedan var vi tvugna att vänta på nästa flyg som flög oss tillbaka dom där 3 timmarna hah, meningslöst är ordet bra allt! Väl i Phoenix blev det massa strul med shuttle bussen men det löste sig tillslut det med, och idag vid 3 steg jag in genom dörren, varit på resande fot så alldles för länge! Och måste säga att jag är en aning solbränd haha, jag har lite små ont... (a) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sahuarita represent, yee
 
 
 
 
 
 
- 4 kassar som vi slängde bort, heeh hata inte VS
 
 
Not too happy about leaving...!
Men sen hitta vi massagestolar  på flygplatsen
Slitet i Dallas imorse
 
Bortsätt från väfret har det varit en prefket vecka, åhh vad jag kommer sakna detta och alla människor" Älskar er till tusen! Och asså om någon får chansen att åka till detta paradis så ta den, shiit vad fint det var alltså! Och bästa stämningen i hela världen(räknat på alla ställen jag varit dåda;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)