Hawaii dag 5&6

2014-02-21 @ 06:49:56
Okej så vi fortsätter! Den femte dagen så var det snorkling som stod på schemat, olyckligtvis så regnade det redan från morgonen men vi for ut ändå. Vi for ut i flera små grupper i vans, men var tvugna att byta flera gånger tills vi var 4 och 4 i varje van haha, detta för att snorkling stället inte tar emot grupper, så väl där inne fick vi inte "känna" varandra, självklart gjorde vi detta till en stor teater så det var bra allt skoj det med;) Men det var iaf uppehåll då min grupp snorklade faktiskt, så det var hiimla coolt, vi såg flera sköldpaddor och maaasssor med olika fiskar. Det var bättre än Thailands snorkling utan tvekan! Sedan fortsatte det att regna hela dagen, vi försökte hitta ett ställe där vi kunde få massage men allt var bokat, så vi satte oss på en restaurang och såg lite OS och sedan åkte vi runt med bussen lite överallt tror jag haha. På kvällen vet jag faktsikt inte vad vi gjorde, haha alltså verkligen inte. Vi var en grupp på ca 15 som gick runt och gjotde absolut ingenting men hade så jädra skoj, konstigt det där! 
 
Dagen därpå regnade det med, och då hade vi ingen dagsaktivitet planerad, men vi skulle ju bli brun så var det ju bara, så jag Hanne och Linnea låg bokstavligttalat på stranden i regnet, ensama var vi då med. Och bruna blelv vi hahah, Linnea var såååå röd efter att hon knappt kunde gå, lixom vem bränner sig i regnet?? Haha så det funkade ju tydligen lite det med. På kvällen åkte vi iväg på en Luau vilket är en Hawaiansk fest, först när vi kom dit fick vi lite kokosnötter, hårband halsband och lite sånna där grejer och efter så käkade vi hawaiansk buffe sen fortsattes det med framträdaden. Det här var lätt den roligaste kvällen, han som höll i det hela var så himla rolig och halva publiken var uppe och var med och sedan blev man grymt imponerad av vad dom gör. Så det var utan tvekan häfigt!!! 
Så här kände vi över regnet
 
 
 
 
 
 
sola lite i reeegnnn
Rooomatteeess! <3 
Och så har vi mina Sahuarita kompanjoner
 
Alltså charmtroll
 
Snubben svarade "hejsan kompis" när jag sa att jag var från Sverige, så blev lite chockad haha
En tillplattad gris, yeess
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)