FULLRULLE

2014-04-12 @ 09:44:34
Glad fredag och påsklov till er där hemma i Umeå.
 
I veckan har det verkligen varit fullrulle mest hela tiden. I måndags så for jag och Ceci till the safari park och tog mina senior pictures, det är profesionella bilder man tar när man är senior och skickar ut till folk, men jag tänker bara ha dom för kul:) Hon håller på att fixa med dom nu men visar er så fort jag får dom:D
 
I tisdags så gick jag dom 5 minutrarna från skolan till vårt lilla köpsområde här i Sahuarita, som btw fick Dunkin Dounats från och med idag, iaf jag höll på att döööö, det har varit sååå varmt i veckan, upp mot 40 grader!!!! I april!!! i skoúggan!!!! Jag gick iaf, svettig som få, till ett nagelställe där och gjorde gelenaglar för 150 spänn, lite prisskillnad från sverige haha. Cindy kom och hämtade upp mig efter så körde vi iväg till hennes kompis hus där Cindy skulle hålla i ett "nailparty", hon har börjat sälja speciella nagelklistersaker kan man väl kanske säga, så vi vart kvar till typ 10 och det var massa söta bääbisar.
 
Onsdag var jag hemma för hade smärtor som bara den och torsdag vare skola igen, väl hemkommen stekte jag 1 kg kötbullar vilket tog mig ca 3 timmar, var en aning less i slutet haha. Idag så kom missionärerna hit och käka upp mina kötebullar med brunsås och lingonsylt(heaven), missionärer är alltså ca 18-20 åringar som far ut på ett två års "mission" att dela med sig av religionen i stort sätt, vissa är jätte dryga men dom som är nu är så himla roliga och skrattat så mycket ikväl.. När dom for kom Emily å hämta upp mig så for vi till Alex som fyllde år igår och käka lite tårta, skratta, sjöng Kim Possible sången på engelska, tyska, franska, svenska och norska samtidigt, väldigt vackert och tog det bara passivt, vid 11 kom Cindy och hämta upp mig och vi for till Walmart, alltså älska 24 h affärer, så köpte vi lite sista minuten saker inför PROOOM imorgon, soo freaking exited och så är alla andra, typ halva senior klassen var itne i skolan idag pga av det och alla bara satsar hur mycket som helst. I veckan och förra så har det varit prom proposals hela tiden och dom gör det så himla stort och så himla fint, förra veckan ställde en kille upp ungefär 50 personer som höll händerna över huvudet mot varandra, två och två, och skapade en jätte låmg tunnel där Kari fick gå igenom så stod han i slutet med en bärgsprängare massa blommor och ballonger, sen så applåderade hela skolan som var på väg till ny klass, haha det är lite små kul med allt.
Hur kul som helst ska det bli iaf, och nu ska jag få min skönhetsömn, puss å kraaam
Lite bilder från förra fredagens peprally, har inte fått dom riktiga än!
 
 
 
En liten sneakpeak på mig klänning, så har vi fina biljetten oxå, temat är "A Night In Paris", har sett ett helt effieltorn i skolan som jag antar är för dekoration. Balen är på värsta fancy restorten i fina sidan av Tucson, så det blir spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)