byte av vfamilj

2013-09-29 @ 03:14:00
Hej alla igen! Ursäkta för mitt lilla break här men det har varit mycket som hänt under tiden. Jag har nämligen bestämt mig för att byta värdfamilj! Det har varit mycket i familjen och jag tänker inte ta upp det här, men jag trivs helt enkelt inte, inte alls, så tog steget och gjorde någontng åt det. Jag försökte byta för någon månad sen men kom överens med min LC att ge det en ärlig chans, vilket jag gjorde och det blev inte bättre så nu får jag äntligen byta. Och den här gången förstod min LC på en gång och tvekade inte, så det är väldigt skönt. Och det bästa av allt är att jag redan har en ny familj! Det tog bara en vecka att hitta en ny och jag flyttar till veckan. Jag kommer flytta till en kvinna som är ganska ung och har två barn som för tillfället bor i Colorado men kommer flytta in med oss till jul ungefär. Det är två tjejer som båda är yngre än mig så det kommer bli ett all girls house! Jag har många kompisar som känner Cindy, som hon heter, och säger att hon är underbar så det känns jätte bra! Hon bor i rancho, vilket är området här där alla "unga" bor, just nu bor jag i ett område där ingen under 50 bor. Vilket är lite speciellt, så det ska bli jätte kul att komma närmare alla kompisar , och skolan för den delen! Och området är kalaskul, haha, men faktiskt! Det är flera pooler, "lekparker"(lekparker här är galna jämfort med hemma), basketplaner, tennisplaner, skateparker, gym, vattenparker och tusen saker man kan göra. Sen är det en jätte fin sjö där man kan fiska, paddla kanot osv, så det tror jag blir great. Så nu är jag såååå lycklig :D : D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)