Pannkakor

2013-10-10 @ 21:39:00
Haft en himla bra och svensk morgon känns det som! Tog en bra sovmorgon och for sedan ut på en löprunda, och vet ni vad, det var riktigt kallt!!!! Alltså faktiskt, tror vädret har fått ngt bakslag idag för det var även molningt, vilket det inte varit på ngra veckor. Men jag frös verkligen, så när jag kom in kunde jag känna att jag verkligen ville ha en varm dusch, lixom det har aldrig hänt här nästan, i alla fall inte mitt på dagen! Så tog en lååång och skööön dusch och bestämde mig sedan för att göra svenska pannkakor, alltså det är ju faktiskt så himla gott, med mjök dessutom, looovely!!! Lyssnade på bara svenskmusik under tiden, så nu är jag på ett bra Sverigehumör! :D Ska nu sätta mig ner och försöka göra bort lite svensktplugg också, när jag lix håller på. Och ikväll väntar som sagt the slaughterhouse! 
 
 
Haha jag vet inte om ni har hört den här låten i Sverige, men alla lyssnar på den här och den är freaking hiiilarious, alltså lyssna bara på vad han sjunger. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wilmis har redan spelat låten för oss o sagt att det är nya Gagnam style:) Jättepoppis enl henne!

2013-10-10 @ 22:36:45
Postat av: emma


haha jag trodde det var ett skämt när jag hörde den på radion på kvantum ;)

2013-10-11 @ 11:48:05
Postat av: Lisa

Tjena frida! det är lisa, emmas kusin! Brukar kolla in din blogg. Det är riktigt kul att läsa att det går bra för dig. Och även fast jag bara bor i Norge så har längtar jag hem ibland också!Var bara tvungen att kommentera när du lägger upp den här låten, dom har ju blivit asstora ;D dom gick igenom säkerhetskontrollen här om dagen när jag jobbade. Dom skulle tydligen till usa ;) ta hand om dig! ses i kära UMEÅ nästa gång!

2013-10-15 @ 21:18:21
Postat av: maria at inredningsvis

Vilken Rolig och inpirerande blogg du har:) jag blir glad härinne......Jag följer nu på bloglovin...hoppas du följer tillbaka.

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

2013-10-17 @ 11:23:19 / URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)