HOMECOMING

2013-10-05 @ 00:05:00
Okej, homecomng är helt galet! Har haft världens roligaste dag, och mer ska det bli! Är bara snabbt hemma för att andas lite och sedan ut för dinner och sedan the homecoming game, vilken kommer bli helt galen, sedan vidare till Tripple Play för "homecoming celebration", eftersom vi inte har en dance. Men det bli minigolf och spel istället! :D Vi hade först en parad idag som var mycket bättre än vad jag trodde, sedan var det peprallyt som var heeeeeelt galet! Det var cheerleaders, the royalities, the band, the footballplayers och massamassa skrik! Och tur för er, eftersom jag är i Yearbook så tar vi bilder på allt, lika med att ni får bilder på allt! 
Tangya(Tysk utbytesstudent som inte kan mkt engelska alls) och mina fina Emily och Dakota!
Skolans läskiga militär som jag pratat om, ja det är vapen dom går runt med, och oftast tricksar dom med dom i luften, kastar dom och håller på
Rektorn gled sedan in med still med sin sidekick
Juniors Student council
Homecoming temat är all around the world, varav grekiskt tema ovan och spansk tema här
 
Alla tre footballs lagen, freshmen, JV och Varsity! 
Min fina och underbara vän Kassy och hennes pojkvän som en av de nominerade för King och Queen
 
 
 
Det var lite tävlingar och sånt med! Och juste, survivor igår var så hiimla kul!!!!
Men nu måste jag packa klart! För antingen kommer Cindy och hämtar mig om ngn timme eller tar vi det imorgon! Kram

Kommentarer
Postat av: julia

Hejsan hoppsan, jag hittade just till din snygga blogg och kommer med lite frågor. Det är nämligen så att jag vill åka till USA som utbytesstudent nästa, eller nästnästa år. Just nu går jag i ettan. :)

Men är det svårt att hålla kontakten med sina vänner hemma i Sverige när man är iväg, eller är man helt kompislös sen när man kommer hem igen?
Och måste man vara sådär jätteutåtriktad för att få vänner där?
Tycker du att du har lärt dig mycket engelska under tiden du är där?

Tror du att en sån här resa kan bli totalt misslyckad eller är allt bara fantastiskt?

2013-10-05 @ 10:11:00
Postat av: Belinda Breed

Såg riktigt kul ut! :)
Jag kommer förmodligen flytta till usa (någon stans i södern) när jag går ut gymnasiet :)

2013-10-06 @ 16:35:00 / URL: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)