Baggage Claim

2013-10-10 @ 07:05:00
Hej på er igen, nu när jag har lov har jag så mycket tid att blogga, isnt that great u guys?;) Kom iaf nyss hem från en jätte rolig kväll med två underbara. Jag, Carro och Melisa körde in till Tucson och den stora bion för att se Baggage Claim, den var jättejätte bra så den rekomenderas starkt!! Efter det for vi till Wing Stop för middag, åt mina riktiga första american Wings, och det var gooott. Efter det körde vi tillbaka till Sahuarita och parkerade brevid en av de flera basketplanerna, vi gick och satte oss ute först med tydligen var det för kallt, det var typ 20 grader.. Så vi satte oss i bilen istället och pratade om livet. Underbara bruuudar. Vi bestämde iaf att vi ska dra ihop ett gäng för att fara till the slaughterhouse imorgon kväll, vilket är typ ett "spökhus" men en aning mer avanserat än Sverige, dom har det nu innan Halloween, lättskrämd som jag är kommer jag väl vara hysterisk imorgon men kul ska det bli haha. 
 
Haha och i eftermiddag så tänkte jag ta ut Gordi på en promenad, men gick vilse... Haha alltså området är sååå stort och alla hus ser eeexakt likadana ut!!! Så var ute i nästan två timmar, och stackars vovve haha. Han är sååå liten och vi gick jääte långt och det var nästan storm ute så han fick verkligen kämpa för varje steg, hade sånt dåligt samvete efter haha, men han var glad ändå! Somnade säkert snabbt ikväll. 
 
 
 
Det här tyckte jag var lite galet, drickmaskinen var som en touchskärm och det var som bara en "kran" som drickan kom ur, och det här är bara sprite smakerna, det fanns så här många olika smaker för alllaa drickor, jag har varit hel omedveten om att det finns alla dessa???? Carro och Melisa tyckte iaf det var jätte kul med min omedvetenhet, självklart var jag ju tvungen att testa så många som möjligt! Det äger i staterna med, man får alltid hur mycket refil man vill. 
Bild från peprallyt i fredags, jag sitter där i mitten hehe. Crystals bild, however

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)