3 månader

2013-10-27 @ 05:41:42
Såå igår hade jag 3 månaders jubileum i staterna : D Känns en aning galet att det totalt är 10 månader, och tre är nästan en tredjedel!! Och jag firade det iaf på bästa sätt, med hooomeceoming! Så Carro hämtade upp mig och vi for till deras homecoming game, träffade upp Michelle och skrek som aldrig förr. Efter halva matchen ringer Alyssa och säger att alla dekorationer i gympasalen, där dansen sedan ska vara, håller på att falla ihop så vi sprang dit för att hjälpa(Carro och Michelle är i student council och ansvarig för altl). Och det var ganska mycket som hade rasat haha, så vi blev fast där till klockan 8.56, dörrarna till dansen öppnade nio, så vi fick köra hem snabbt som attan och göra oss i ordning snabbt som attan, viiilket resluterade att jag glömde kameran och inga kort blev tagna alls, jätte tråkigt, i know. Till slut kom vi iallafall fram igen och jag hade hur kul som helst. Mycket annorlunda då, märks att jag är nära Mexico om vi säger så haha. Men vi hade jätte kul och dansade i de timmar vi hann vara där till en jätte dålig DJ. Meen min mobil dog så hann inte ta ngra bilder med den heller... Lite små arg på mig själv. Men hade på mig klänningen och heelsen, Carro, som själv är ansvarig för allt, hade uppfattat hela fel med casual dance, det var så fancy det kunde bli. Så fick klä upp mig mycket bra allt. Kom i allafall hem vid 1 och då hade Cindys tjejer som flög in igår väntat uppe så när jag kom hem blev det kramkalas och så satt vi och pratade i typ 1 timme, huuur roliga tjejer som helst. Imorse klev vi upp innan åtta och juste, Cindys föräldrar och syster sov här så hann träffa dom innan homecomingen igår, huuuur söta som helts, dööör. Dom körde ned hit med en bil som Cindys pappa byggt och var med i paraden som vi åkte iväg till imorse. Så det var en stor parade i Green Valley, så vi såg på den, vilket var kul. Kim, Cindys syster som bor här, tittade med oss med familj. Efter det for vi hem för svenskpannkakslunch, vilket var himla uppskattat haha. Vid tre for vi iväg till en BBQ som kyrkan annordnande, jag och Toni, Cindys äldsta, gick till en park efter vi käkat och satt och snackade i en timme efter maten, världens finaste tjej, sedan gick vi tillbaka för sockervadd. Efter det for vi till Kim för att fira Brianna, min värdkusin med andra ord haha, som fyllde 19 och sedan tillbaka hit för en bonefire med Sammi och Tonis kompisar, smores again såklart. Fullspäckade dag är ordet! Och en hiiimla rolig kväll igår, älskar dom människorna. 
Så här såg iallafall the gym ut innan allt, temat var circus. Innan Dj:n och övriga dekorationer, dom hade gjort som lejon och cirkusgubbar, as coolt. Det var iaf ränderna på väggarna som började falla. Vilket inte var det lättaste att få upp igen. 
Toni, 15 år för er som undrar men vääldigt mogen, Sammi är snart 13
En sån här "pooper scooper" körde efter varje hästvagn för att skyffla upp det dom lämnade bakom sig, haha det var lite kul
Vissa hade verkligen satsat
Bilden Cindys pappa byggt, ganska coolt att dom körde den från Utah hit, det är typ 18 timmar
 
 
BBQ
 
Theo och Jaz(vänster) vars bröllop jag gick på i början av året och mötte Kim, Jaz mamma, som sedan förde mig till Cindys, Kims syster. Sammi med kepsen, och Toni brevid. Brianna brevid Toni, birthdaygirl, Macii och Ethan och Logan. Skara av vsystrar och vkusiner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)