THANKSGIVING

2013-11-29 @ 07:24:00
Så jag har precis varit med om min första thanksgiving! Har haft världens bästa dag, mycket händelserik hahah. Så dagen började med att Toni körde bilen ner i ett dike när ingen såg, men vi fick upp den med traktorn efter ett tag hehe,. Cindys föräldrar hade hyrt en lokal av rodeon så vi var kanske 25 pers som hade thanksgiving "middag" där vid 2 eller ngt sådant, turkey, jams osvosv, riktigt amerikankt och mumsigt värre. Vi gick runt bordet och alla berättade vad dom är tacksam för, och jag är så tacksam för så mycket saker så det är ju helt galet! Kunde pratat på i timmar, tänk bara att jag far  vara här i america, mina föräldrar som fick mig hit, Cindy som tog emot mig och gjorde allt så mycket bättre, mina fina vänner och familj, både här och hemma i Sverige. Efter middagen spelade vi massa spel och var allmänt galna. Sen hade vi som lillajul när alla lix var där, och även jag fick presenter:D fick en keps och en jätte fin spegel med mitt namn på den. Blev mycke glad:) Efter det körde vi tillbaka till huset och hängde här ett tag och for sedan till the movies för att se Frozen, om ni inte har sett det, se den nu. Skrattade sååå mycket och den var sååå fin. Påminde mig jätte mycket om UPP(Emmsiis måste ses nuu). Bästa filmen jag sett tror jag, eller kanske inte, vi såg Catching Fire igår kväll och den var AASMMMM, vi lyssnade på ljudboken på vägen upp hit och filmen var minst lika bra om inte bättre. Två myyycket bra filmer! Och Frozen är inspired by skandinavien, så lutfisk var med, midsommarstång och alla namn var svenska, så det var kuuul :D :D :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha älskar den här mannen såå mycket. 
 
 
Cindys pappa samlar på ganska så mycket saker haha, så dom har som en helt ny värld på baksidan
 
 
Ethan frös och hittade sig en ny jacka

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag ska se så snabbt jag bara kan! LÅTER JU AMAZE!!!
Puss på dig favvo :*

2013-11-29 @ 08:27:29 / URL: http://emmahurtig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)