LIFE IN COLOR

2013-11-16 @ 19:34:11
Så igår hade jag, handsdown, min roligaste kväll hittils!! Vi köpte biljetter till Life in Color i Tucson för ngra veckor sen, och jag var taggad men trodde adlrig att det skulle vara så här bra!! Så life in color är som ett "rave" som dom kallar här, en DJ som spelar som en konsert. Men vad som är speciellt med det här är att dom har paint splashes, då dom sprutar ut färg, och det var då inte lite haha. Jag var genomblöt, och det var alldeles geggigt haha, vart inte så jättejätte färgad med tanke på all färg, mest geggig. Mitt hår är katastrooooof. Kommer aldrig att få det lent igen haha.
 
Först var det iaf två lite okända DJ:s som spelade, men dom var grymma! Dom blandade massa gamla dängor, ny musik som dom då gjort om till house, grymt iaf. Och sist var det Bingo Players!! Ni vet han som gjort "get up", "cry just a little", Dont blame the party" etcetc, så han var grym iaf. Jag åkte dit med Carro, Gordon och Alyss, men sen möte vi upp med Michelle, Ashley, Joey, Hanne, Eirik etcetcetc. Vi var typ 20 pers när vi kom dit haha, meeen sen var det som lite små svårt att hålla ihop så jag och en tjej höll ihop hela kvällen:) Och jag trodde att peace - dada life var galet, det här var typ 10 gånger galnare, det är lixom amerikaner vi snackar om, freeeeaking crazyyyy! Så det var en grym kväll iaf! På vägen hem stannade vi för drivethru och lite nattkäk i bilen. 
 
Imorse var jag tvungen att gå upp tidigt för soccer, inte jätte uppskattat haha. Och har fortfarande inte haft chans att try out efter min sjuk, och kommer nog inte kunna göra det på ngra dagar och sen nästa vecka ska jag ju till Utah i typ 10 dagar. Så jag och coach kom överens om idag att jag ska manage istället. Varje skollag har managers, dom keeps score på matcher, hjälper spelare och fixar med lite allt runt om. Så jag, Cessy och Macy ska manage i år och älskar dom tjejerna och älskar laget så tror det blir asm. Man är fortfarande där på alla träningar, matcher och allt. Man spelar bara inte haha. Så det känns muchobraos faktiskt. Mestadels för att hon är en aning galen och träningarna verkar inte kalas kul, haha. 
 
Nu snart ska jag iväg till cheescakefactory och sedan the mall för lite shopping. Ha en bra helg amigos, puss
 
 
 
 
 
 
 
 NI kan hoppa fram mer mot slutet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)