If u ever come to America...

2013-11-13 @ 05:43:16
Kom precis hem från soccer practise, eller ah får inte träna än då men kollade iaf på:) Sedan var det föräldrarmöte, shiiit vilken säsong alltså, haha. Vi har till och med täning på nyår, så det blir verkligen spännande. Har fått tillåtselse att tryout efter jag blivit frisk igen:)Sa jaaag är taggad, älskar laget:):):)
 
Men har fått lite förfrågningar och tänkt länge på att göra en lista på det bästa sakerna som amerika har att erbjuda, hehe, vilket vi alla vet är för det mesta mat. 
 
Ever in the store... 
 
Ever looking for the goood stuff...
Ever hungry... 
 
Ever feeling like shopping... (Gick inte så bra att begränsa mig) 
Älskar shoppingen här, önskar att jag var stenrik, skulle ha så roligt(mer än jag redan har). Bör prövas av alla innan ni dör. Just saying
 
Varför bytte du familj?:) - Anonym
Av många olika skäl som jag inte vill eller bör ta upp här:) Men det var inte av en enstaka händelse, så inte så dramatiskt som vissa har varit med om detta året. Blivit dragna från sina hem och liknande, näe, här var vi mer på den odramatiska sidan! 
 
Hej! Jag ska antagligen åka som utbytesstudent till usa nästa år med explorius, hade min intervju för en vecka sen och de sa att jag skulle få svar inom någon dag... varför har jag inte fått svar än?! är så nervös! hur lång tid tog det för dig? - Anonym
Åhh,  dont uu worryyy!!! Jag minns det där så väl jag själv. Jag tror att det är så att dom bestämmer sig inom ngra dagar men man får besked genom mejl så det tar ytterligare ett par dagar. Minns att jag var helt galen under den där tiden och att det tog ett tag för det där himlans brevet att komma fram! Hang in there, its coming to uu! '
 
Nuu, sääängennn!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!
Just nu har jag lite smått panik. Håller på att fixa med ansökningshandlingarna men kan inte få tag på mina vaccinationsdatum. Jag har ringt runt och mejlat skola, vårdcentral och Umeå Kommuns stadsarkiv. Hur fick du tag på dina vaccinationsdatum?

Tack på förhand:)

2013-11-15 @ 23:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)