BLACK FRIDAY

2013-11-30 @ 07:06:34
Fredagen efter Thanksgiving kallas Black Friday i staterna och är som mellandagsrean fast en aning galnare. Och det börjar vanligtvis på kvällen av thanksgiving eller midnatt, eller tidig morgon, beror lite på affär. Vi for iaf och black friday shoppade imorse vid 6 på morgonen, så det var tidigt det måste jag säga! Och jag har hört att det brukar vara heelt galet, men jag upplevde det inte alls så, men det avr tydligen för att vi shoppade kläder. Det galna är på Walmart och alla elektroniksaker, i staden brevid här i Utah blev en skjuten igår och en knivhuggen på Walmart. Så lite små glad att jag inte var där, lixom över en TV typ? Men at the mall var det mesta 50 % av hela sortimentet på de flesta butiker, så det var ju bra :) Hittade inte så mycket dock, var ganska utplockat när vi kom dit, vilket var typ sju på morgonen? 
 
Ikväll så hade vi ett supriseparty för Cindys syster som fyllde 40 år för ngn dag sedan. Så vi lurade iväg henne till en lokal där det var massa människor, så det var kul! :) God mat och såå. Efter det kom vi hit och såg Life of Pi och nu har vi packat ihop för att imorgon kliva upp vid 4 och köra hemåt mot AZ igen! :) Känns faktiskt himla skönt. Och så äre skola igen på måndag, men bara ngra veckor kvar till jul nu va! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)