Last day at work!

2013-07-20 @ 15:48:00
Ska alldels strax cykla iväg för att gör bort mitt sista pass, för nu, på ICA. Finns väl en stor chans att jag kommer tillbaka om ett år, haha. Det känns lite sorgligt men samtisigt för himla skönt!! Inte jätte förtjust i att sitta i kassan men älskar mina arbetskamrater och ICA så mycket. Igår så fick jag en tårta och en jätte fin blomma med ett kort. Och massa kramar fick jag också. Kommer sakna er dudes. Efter ska jag ut på krogen för att fira att jag är färdigjobbad och det blir alltså sista utgången på ett väldigt långt tag. Ska bli rooligt, Dani M kommer till five så känner att jag måste gå, bara för att ha gjort five lixom. 
 
Fem fullspäckade dagar kvar, känns overkligt. Alexandra, min värdsyster från France, anlände igår till Arizona och Green Valley, då kändes det mer overkligt än ngnsin men samtidigt lite mera verkligt på ngt konstigt sätt. Snart kommer jag med! Fick hem alla bilder igår som jag beställt hem till att sätta upp på min vägg i AZ, bra att dom hann komma! Mycket snart bär det av! Och juste, Mander ,som är den andra svensken på soft landing, ska mellanlanda i Phoenix tillsammans med mig innan han bär av till Cali. Jäättee skönt att ha med sig ngn på JFK. 
 
 
 
Nu, jobbet! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)