Stipendier

2013-01-24 @ 16:32:41
Körde en halvdag i skolan idag för att sakta men säkert komma tillbaka, däckade så fort jag kom hem och vacknade för någon timmes sedan:) Både idag och igår har jag kollat runt på internet om stipendier. Det hade hjälpt mig otroligt mycket men det var svårare att hitta än jag trodde! Explorius delar ju ut tre stycken, sen ska jag kolla med skolan och min kommun. Men kunde inte hitta något annat som verkade lämpligt, antigen var dem alldeles för seriösa med så mycket referenser, brev och tester att jag aldrig hunnit eller verkade de alldels för oseriösa. Är det någon som vet något bra sätt att få reda på alla eller någon som rent utav vet ett bra stipendie? Jag ska nämligen själv jobba ihop 70 000 av alla kostnaderna, sedan ska mina föräldrar betala resten av avgifterna innan och lägga ut 2000 kronor till mig varje månad. Men med mitt jobb kommer det inte bli mycket över och jag skule gärna vilja ha lite mer fickpengar i tex NYC:) Så letar på förbryllt efter stependier som kan täcka en del av programavgiften. Hade varit tacksam för all hjälp:) 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tjabba! Cajsa heter jag och bor i Skellefteå och ska också åka som utbytesstudent iår. Kul att se att någon mer här uppifrån ska åka:D

2013-01-24 @ 22:41:50 / URL: http://www.ccajsalundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)