Modigast i världen

2013-01-29 @ 16:48:00
Jag har varit så oerhört duktig och modig idag! Jag må vara världens spruträddaste människa och idag så tog jag både första hepatit B sprutan och TB-testet, vilket för övrigt var ännu läskigare än en vanlig spruta. Så känner mig lite smått stolt och fram förallt glaaad! :D Nu måste jag bara vänta två veckor tills jag får ta den andra sprutan sedan efter det är jag heelt klar med mina ansökningar(som jag redan trott jag var en gång). Jag lär väl säkert få tillbaka en lista om att jag gjort alla komplettingar fel sen igen dock. Men på rätt väg iaf! Alla läkarkostnader var mycket högre än jag trodde dom skulle vara. Kom ändå undan väldigt smidigt idag, fick betala 500 kronor för både Hepatit B och Tb-test. Jag var på citymottagningen och på deras hemsida stod det att det skulle gå på 1000 kronor tillsammans, så det var ju tur! Har hört om dem som fått betala 1000 kronor enbart för Tb-testet! Det är ju helt galet. Men det som dragit iväg för mig och läkarkostnaderna var läkarbesöket då jag var tvungen att gå på två då det första var ett fiasko! Så bara där gick det 1400 kronor. Just nu känns det inte som om det spelar någon roll och att jag skulle betala vad som helst för att allt ska vara klart och iväg skickat:) Men nu har jag bara sista sprutan kvar! 
 
 

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Jag är också förmodligen en av de spruträddaste människorna i världen haha. När jag fick se alla sprutor man var tvungen att ta inför utbytesåret höll jag på att dö. Fick ta tre på samma dag förra veckan och hade typ panik, men nu när det är över känner man bara att FAN VAD VI ÄR BRA!!!

Kram på dig!

2013-02-05 @ 19:04:59 / URL: http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)