VS

2013-12-19 @ 04:23:40
Finals idag gick mycket bättre än vad jag hade trott, så var alldeles för orolig i onödan! Engelskan var väl dock den som var svårast, menmen, det gick hyffsat iaf! Imorgon har jag bara P.E i en halvtimme sen är jag klar för detta år. Har dessutom ingen Yearbook imorgon, vilket är första gången någonsin och betyder att jag kan börja när alla andra barn börjar, wheyy, börjar 8.30! Tänka sig vad man kan justera sig, lixom om jag hade haft "sovmorgon" till 8.30 i Sverige hade jag ju gråtit, här är det lycka, haha. 
 
Idag har jag baaara tagit det lugnt och njutit av känslan att inte behöva oroa sig för skola, eller något annat för den delen. Ska bli skönt med lov, även om jag kommer missa skolaan, haha, jag älskar att gå till skolan här. Ligger iallafall nu i en renbäddad säng och ska precis sätta på någon bra film, älskar sånna här dagar:) 
Fick hem detta i brevlådan idag, förra månaden så fick man ett presentkort med hemlig siffra varje gång man handlade på Victoria Secret, och presentkorten går ut i veckan så var ju "tvungen" att göra något åt det, fick det här nästan gratis och så det var fri frakt med! :D Det är en jätte härligt pyjamas.
 
Vill passa på att gratulera min "ingifta faster" som fick en lite flicka inatt, väldigt kul för er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)