SHS VS Walden

2013-08-31 @ 01:48:00
Ohhh my gooosh, gårkvällen var kanske det galnaste jag varit med om. Absolut bland det roligaste jag gjort. Det var alltså premiär footballsgame mot rival skolan Walden, och vi vaaannn! Det var såån galen stämning, jätte många, både från SHS och Walden, hade gått all in med kläder, skyltar, vuvuzelor etcetc. Och världens psykningar, SHSare attackerade Walden publiken och det var helt galet. Precis hela skolan var där med. Vårt band var där, deras band var där, bådas cheerleaders och våra "flagtjejer". Och själva matchen var heelt otroligt, jag vet att jag inte kan mycket om football men till och med jag snappade upp att det var helt galet. Vi gjorde touchdown när Milo sprang med footballen över precis hela fielden, det var heelt galet. Det hamnade till och med på nyheterna imorse. Och det spöregnade verkligen hela kvällen vilket gjorde det till ännu mer stämning och när vi vann sprang alla ut på planen och det var så otroligt kul. 
 
Haha och imorse när klockan ska ringa för första perioden så spelade dom "We are the champions" istället över högtalarna om och om igen och de på the front office skrek i högtalarna och alla ställde sig på stolarna och skrek, hela skolan har varit allmänt galen hela dagen. 
Laget springer igenom en sån här skylt som går sönder där det står Mustangs! Lägg märke till mannen med täckjacka och pälsmössa, temperaturen ligger ca 30 grader. 
Marty the Mustang!
 
Vi svek SHS för ett tag och hängde på Walden sidan med Carro(vänster) och hennes kompanjoner.
 
 
 
Final score! Haha det behövdes till och med poliser för att kontrollera alla mustangs. 

Kommentarer
Postat av: Syster Emma

Inte alls avis !!!!!

2013-09-02 @ 15:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)