Placeringsupdate

2013-04-28 @ 19:13:02
Frågan är ju hur många gånger jag läst att utbytesstudenter skrivit "jag har fått den absolut bästa världfamiljen", men jag tror på riktigt att jag fått den bästa värdfamiljen som man kan få. Jag har pratat jätte mycket med Kathy under helgen och har nog aldrig pratat med någon som är så omtänksam och taggad. Världens underbaraste person. Hon vill att jag ska komma redan den 17 juli eftersom hon har bokat in "our first adventure" redan den 20:e, men det känns som om det kommer bli otroligt tajt med New York. Så tror inte jag kommer kunna komma så snart. Jag har även pratat lite idag med Alexandra som också verkar hur söt som helst. Familjen hade en svensk utbytesstudent förra året med faktiskt och jag hittade hennes blogg! Så det var väldigt kul att läsa:) 
 
Området jag ska bo i är ett sådant här inhägnat med en grind som man måste passera och en portvakt. Inne på området så finns det, förrutom alla hus, 13 gemensama pooler, 6 fitnesscenter och ett clubhus med lite olika saker i. Det känns väldigt bra med inhägnat när jag bor så nära mexicanska gränsen, hehe. Sedan jobbar Kathy på skolan så vi får skjuts och hämtning varje dag, vilket är ju himla behändigt! 
 
Jag börjar få lite panik över allt som måste göras innan jag ska fara, om jag kommer kunna vara där redan den 17:e så är det mindre än 3 månader kvar!! Det är ingenting, dessutom så har ju alla bakner och liknande stängt i sommar så måste börja fixa sånt nu! Hur kommer alla göra mitt bankort och liknande? 


Kommentarer
Postat av: Anna

oj shit frida!!! så himla kul och spännande!!! :D

2013-04-28 @ 21:49:03 / URL: http://www.annaahsplace.blogg.se
Postat av: tova

låter lite som min placering, har också inhägnat, pool, fitnesscenter och sånt haha! :)

2013-04-29 @ 19:00:28 / URL: http://usatova.blogg.se
Postat av: College usa

låter ju helt perfekt :)

2013-04-30 @ 12:44:38 / URL: http://www.sandraandersson.forme.se
Postat av: Johanna

Åh det låter super härligt! En liten fråga, hur har du gjort din design på din blogg? Jättefin! :)

2013-05-02 @ 21:35:11 / URL: http://johannaarizona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)