September

2014-09-15 @ 14:44:05
Men hejsan, hur är det med er alla?:) Det är så kul att klicka in här och inte bara drömma sig tillbaka utan även se att det dagligen kikar in ett flertal läsare, får lite dåligt samvete av att jag inte ger er något nytt att läsa. Men här kommer i alla fall en uppdatering. 
 
Jag har nu börjat skolan igen och det är så hiimla skönt, vardag igen, utmaning i skolarbete plus att få lära känna massa nya personer vilket jag älskar. Sedan har jag haft turen att hamna i en väldigt trevlig klass. Så jag har bara positiva saker att säga om det än så länge. 
 
Saknar USA gör jag då varje dag, känns som en annan livstid for sure men alla känslor finns ändå kvar och skulle göra precis allt för att få åka tillbaka, typ imorgon hehe. Men är då helt seriös över att åka tillbaka över sommaren, sådär ca 2 månader. Men vad jag ska göra nästa år är väldigt oklart så vem vet, jag kanske hoppar på the UofA eller stannar någon annan stans i USA, chansen finns absolut. Sen tål det inte att glömmas att Carro kommer om strax över tre månader(!!!!!), såååå taggad, saknar människan så oerhört mycket att det finns ju inte. För någon dag sedan bokade jag flygbijett ner till stockholm med carro, så jag och ca 10 andra kommer möta upp henne på flygplatsen här i Umeå, köra direkt till hemavan för massa party över nyår, köra tillbaka till Umeå och vara här i någon vecka innan vi flyger till stockholm och stannar där i tre dagar innan carro flyger hem igen. 
 
Nu har nog de flesta av ni som ska åka iväg i år åkt, men om jag ska vara ärlig så kommer jag nog aldrig kunna läsa en utbytesblogg igen, kommer väl bryta ut i gråt eller något likande haha, men jag önskar er all lycka till och hoppas ni kommer få det lika underbart som jag fick! 
 
På återseende! 
Ni kanske är några som befinner er i NYC just nu?? Åh så avis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)