WELL HELLOO

2014-03-12 @ 01:38:00
Tiden bara flyyyger förbi och hinner knappt med. Helgen var en ganska lugn helg om man jämför med tiidigare och det var jag glad över. Behövdes verkligen. I fredags så råkade jag somna efter skolan och vaknade inte upp förns ca 8 på kvällen, så det blev inte så mycket kvar av min fredag. Klev iaf upp tidigt på lördag för att bli upphämtad av Lucero och köra till Walmart där vi hjälpte Ceci med en Car Wash, amerikanskt, I know, hennes två kusiner har cancer så vi samlade pengar till deras behandling. Vi höll på i typ 5 timmar, sedan skyndade jag hem för att hjälpa Cindy att göra iornding för ett nailparty vi hade här hemma senare på lördagen. En tjej som säljer ett märke av som "klistermärken" man sätter på naglarna fast med värme och dom håller en månad. Så det var ett gäng tjejer över i alla åldrar i flera timmar faktiskt. flera var kvar till typ 10 på kvällen från 4. Så efter att varit ute i solen halva dagen var jag dyndtrött och somnade skönt. I söndags skypade jag med lite svennebananer och tog det mest bara lugnt:) Nu är det bara den här veckan och sedan spring breaaakkk, ska blir väldans skönt måste jag säga!:))))
 
 
Nu har jag kanske världens fulaste bränna efter shorts, t-shirt och flipflops.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)