SLEEPOVER

2014-03-30 @ 20:38:05
Hejsan alla glada! April snart(!!), galna tider säger jag bara.
 
På tal om galet så var skolan i fredags lite galen. Tre slagsmäl ägde rum, haha, alltså det är såå amerikanska teenagers som alltid ska "fight each other", alltiiidd. lösningen på allt i deras värld. Så i min engelska så kom polisen och rektorn och grep min bordsgranne haha, han var en av de som slogs i en. Sedan typ 10 min efter så går vi in i cafeterian så är det världens "bitchfight" mellan två tjejer, och det slutade med att båda drog av varandras tröja så dom slogs i sina bh:ar, sedan så drog en tjejen av jäätteee mycket av den andras hår och det var lite smått galet. alla stod och applåderade på sidan om(?) Sedan när en lärare delade på dom gjorde ena tjejen en segerdans på bordet. 
 
På kvällen så gjorde jag och Cindy naglar och tittade på film, lördag så for vi först till the mall och strosade runt ngra timmar och körde sedan till kyrkan för en middag med alla kvinnor och sedan snabbt hem för att ta emot Dakota, Katytie och Tanja så såg vi på One Tree Hill all night och käka massa junkfood och sedan sov vi ute på studsmattan. Jätte mysigt med tusen med kuddar och filtar. Vi hann med att se Pitch Perfect ute på studsmattan med innan vi somnade gott och vaknade upp till kannelbullar och monkeybread(loooove it). Dom for hem för ngn timme sedan och än så länge så har jag bara jobabt lite på vår yearbook, vi ska vara klar med hela imorgon((!!!), sen efter det vet jag inte riktigt vad vi ska göra i den klassen, boken är ju lixom klar. Kanske ska dra mig mot poolen om ngn timme, men vi får see!:) 
 
 
Vad tycker du om själva delstaten Arizona? var det ditt förstaval eller vilken annan delstat hade du kunnat tänka dig att bo i? :) - Sanna
 
Jag älskar Arizona, det är så himla vackert och framför allt annorlunda mot Sverige, men sen så blir det ju en aning för varmt där jag bor nu mot sommaren... Och jag valde inte alls faktiskt men tänkte välja Arizona men var för sent ute, men det löste sig ju ändå haha. Och alltså jag har någon förkärlek til the east coat, south carolina, virgina, connecticut och alla dom där ställerna, tycker kusten där verkar så hiiimla fin! Så om jag hade åkt igen på ngt så skulle jag gäna fara dit!:

Kommentarer
Postat av: julia

Heej :) blir jätteinspirerad av att åka iväg när jag läser den här bloggen!! Vilken organisation åker du med? och vad var det som gjorde att du valde just den? Vad är åldersgränsen för att få åka iväg och bli utbytes? Fyllde 16 i år och är orolig att det kan vara försent snart.

2014-04-02 @ 20:34:56
Postat av: Felicia :)

Ååh vart har du köpt den fina koftan?😱😻 Hoppas du har det suuuperkul i USA!

2014-04-17 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)