POOL DAYS

2014-03-19 @ 07:11:24
Ungefär så kan man säga att mina dagar ser ut. 
 
Igår så kom skypade jag först lite med familjen och sedan Elinus och sedan kom Emily hit och vi tog det bara himla passivt, gick ut och gick en sväng sedan for vi till the club house pool. Var första gången jag var där för vi brukar alltid fara till en annan som är närmare. Men den här var myckket finare! :D Vi var där enda till typ sex på kvällen och tackar vädergudarna gör vinden som fantiskt gjorde det okej att ligga ute så länge. Sedan for jag hem och gjode quiche med Cindy, bästa maten. Och så såg vi One Tree HIll hela kvällen, pretty awsome dag om jag får säga det själv. 
 
Imorse kom Kassy och hämtade mig redan nio imorse. Så körde vi upp till Madera bergen för en hika. Och granaterat den jobbigaste hiken än så länge. Jag och Carro hikar oftast längst ner där det är plattare och så, vi körde idag hela vägen längst upp som man kan köra och hamnar då alltså vid alla BACKAR, så vi gick upp för ett helt berg, alltså inte så att man måste klättra men an brant jädra backe hela vägen upp i stort sett, och det var en trail på 2.5 miles upp, alltså 4 kilometer upp för backarna och sedan 4 km tillbaka ner igen. Och man kan ju tänka sig att ner borde vara lugnt men det var som så brant så benen brände av att hålla emot så mycket. Super glad att det var inne i skogen och att solen inte lyste igenom helt, sedan var det bara typ 23 grader där uppe, så det var lugnt:) Efter det fixade vi lite käk och drog oss till en av poolerna där vi spenderade resten av dagen, efter typ en 1 1/2 timme biltur runt hela sahuarita för i stort sett ingenting haha. Kassy är så himla rolig, hahah måste bara berätta, hon är kanske världens mest paranoida människa någonsin, hon tog med sig pepparsprej upp i bergen ifall någon skulle hoppa ut och föröska döda oss, människa som djur. Hahaha jag dog av skratt. Sen när vi gick ned för berget höll vi på att ramla kanske 20 gånger var för att det var så brant, det blev lite små kul det med. 
 
The club house is right by the lake
Em är med i Track, syns det på brännan eller?
 
 
 
Gordy har hittat sig en tron
Smörjer in mig dygnet runt för att inte flagna haha
Lååångt där nere ser man lilla sahuarita
 
 
Hitta djur
Som Kassy promt skulle mata med jordgubbar
 
 
 
 
 
Ska svara på era frågor så fort jag bara har tid! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)