DIVERGENT

2014-03-22 @ 22:11:19
Så i torsdags såg jag Kassy och Steph Divergent, BÄSTA FILMEN SOM NÅGONSIN GJORTS! Alltså shiiiit vad den var bra. Dom gjorde det bra att göra det från boken till filmen. Haha jag läste boken på en dag. Om ni inte läst den, läs den nu. Sen se filmen, alltså jag skulle vilja säga HarryPotter bra till och med. Och jag är kär i Theo James som spelar Four, alltså kär på riktigt. Efter vi sett filmen körde vi tillbaka till Kassy och så spenderade vi natten i tält på bakgården haha. Aldrig varit så rädd i hela mitt liv tror jag. På morgonen körde vi runt i Sahuarita/Green Valley och tittade i lite butiker och så. Sedan på kvällen så ville veerkligen Kaytie och Emily bjuda mig på bio så vi såg divergent igen hahah, opps, 2 ggr under 24 h. Det är verkligen stunder som sånna som jag älskar, Kaytie har en cab och vi kör nercabbat i march vid midnatt på vägen hem. Genom en stor stad som Tucson med alla lysen, musik på högsta volum och sjungade halsar. Stunder som sånna man förstår hur bra jag verkligen har det:D 
 
EMily tog det steget för långt
 
 
I mean comeeeoooonnn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! Bästa bloggen!! Jag ska åka till USA till hösten men är så nervös för om jag kommer få kompisar! Var det självklart vilka man började umgås med? Och började du umgås med några som redan var ett "gäng" eller hur var allt när du skulle skaffa vänner? Tog det lång tid? :)))
Kram

2014-03-23 @ 00:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)