Explorius bildtävling

2014-06-12 @ 11:56:48
Men jag glömde ju helt och hållet att berätta tidigare, minns ni att jag berättade om en bildtävling som explorius höll, man skickade in bilder från sitt år, så använder dom vissa av dom till den nya katalogen som dom skickar ut varje år. Sedan så väljer dom även en bild som ska hamna på framsidan, GISSA VEMS BILD DET BLEV??? Jo, MIN! Dom ringde mig bara efter någon dag jag kommit hem, och inte bara att jag får vara på omslaget av tidningen jag får en ersättning på $1000, vilket är ca 6800 kronor!!! Hur gött är inte det lixom? Så väldigt glad är jag för det. Så tack för det explorius.Nu kommer ni bra allt se mig lite överallt. 
Det här är bilden som vann :D

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Åkte du mellan tvåan och trean? Isåfall hur känner du över att komma till en helt ny klass sista året och att inte få ta studenten med din förra klass? :)

2014-06-14 @ 18:41:55
Postat av: Klaudia

Bra inlägg och fina bilder! Kolla gärna in min blogg en snabbis :)

2014-06-23 @ 15:56:12 / URL: http://lifebyklaudia.blogg.se
Postat av: Ida

Hej! Såg att din amerikanska organisation var Aspect Foundation. Ska åka i höst och har också dom! Tyckte du att de va bra? :) Och kan man åka på resa till t.ex Hawaii med dem? För på belosas hemsida har jag inte hittat att de samarbetar med Aspect... :/ Tack förresten för en grym blogg, har kollat in då och då under hela ditt år!

2014-06-24 @ 08:37:21 / URL: http://idaintheus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)