HELGEN DEL 2

2014-01-26 @ 20:35:47
Så andra delen från helgen, jag vet inte ens om jag har berättat det här men igår så hade min skola sin Winter Formal, vilket är en skoladans, liknande som prom, fast inte riktigt lika uppklätt, kortare kläninng oftast. Så Ceci hämtade upp mig sen så körde vi till Yari för lite kort och sedan vidare till Quail Creek Country Club där allt va. Och det var huuur fancy som helst, jag var typ i chock. För det första så är vår skola inte så känd för att göra det så bra på sånna här grejer och satsa haha, så alla var jätte skeptiska i början, men det var verkligen jätte fint! Och för det andra så var det mycke mer folk än jag hde trott, så tummen upp det för det alltså :D Och själva dansen blev också hur kul som helst, har hört av andra utbytisar att dom inte tyckt det varit så kul och så men jag hade en helt annan upplevelse, troligtvis för det nästan var bara seniors och alla kände alla så alla bjöd verkligen på sig själv och det var mycket lyckat! Efteråt for typ halva dansen till Denny´s för lite käk, och jag skrattade så jag grät ett x antal gånger. 
 
Och ni där hemma har ju sån himla tur att jag har Yearbook och är tvugen att ta en mängd bilder på sånna här saker.
 
 
Ceci, moi, Kassy, Yari
 
 
 
 
Brook
På skärmen var det musikvideos och sånna här låtar då det finns en dans till, så han hade uppe dom där så gjorde alla andra likadant
 
Melissaa
Inte riktigt lika fin efteråt av någon konstig anledning haha, och kortare blev jag me. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)