HELGEN DEL 1

2014-01-26 @ 19:56:10
Okej, så jag har haft en jätttee bra helg verkligen! Och med tanke på att jag inte skrivit om veckan tidigare så får jag dela upp det här i två delar. Så matchen mot Walden!! Rivalitet här är kanske bland det störta som finns haha, så på dagen i skolan taggade alla till som attan och var allmänt nervösa. Vi fick skippa 6th period, som jag inte har men ändå, för att tagga till extra. Vi var ändå tvugna att åka gula bussen även fast skolan är typ 5 min bort, och coach Reeves hade gjort värsta "låten/peppramsan" om the Red Wolves, som är Waldens maskot, så bussen blev galen. Ska försöka att trolla fram en video från det här för det var många som filmade! Och det slutade med att vi vann med 1-0, så spännande värre vare men lycka på hög nivå! Åkte tillbaka till skolan och alla var superglada, körde ramsan på parkeringen och alla bilar började tuta och blinka haha. Men sen så då hade killarna förlorat mot Walden på hemmaplan så stämningen skönk lite när alla satt och grät, och värre blev det när vi kom. Som sagt, rivalitet är något stort. 
 
Sen så i fredags åkte vi på Michelle's och Ashelys birthdayparty och kan ju meddela att det var så mexikanskt det bara kan bli haha. Dom hade en DJ på framsidan med massa lysen och grejer, spelade enbart mexikanst och folket dansade ringdans, pardans och cowboy danser som alla visste rörelserna och självklart var hela Ashelys familj med, alla kalla hennes pappa för bigpapaa och respektive för mamaaa, vid tre på natten ställde sig dom och gjort quesedillas till alla som var där sen slaggade hela bunten överallt, på golv soffor osvosv! Mycketmycket bra kväll/natt, haha något från det vanliga svenska kan jag ju säga. 
Em hade gjort kakor till hela laget
Jag fick en Manager kaka, haha
Sen hade kapternerna varit kreativa
 
 
mina två absoluta favoriter . Carro n Ceci
 
 
Yes, Frida Bergström lär sig mexikansk par dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)