PROM

2014-04-15 @ 07:58:00
Jag är ledsen att jag fått er att vänta ngn dag på det här inlägget, men min värdsystrar kom hit i måndags så vi har bara umgåtts för fullt, det här är sista gången jag ser dom innna jag ar hem which break my heart
 
Iaf, PROM vare ja!!! Så i lördags vaknade jag runt 10 och tog det bara kugnt ngn timme, lång dusch och sånna saker. Sedan kom Kim och Briana hit för att fixa mitt hår, vilket tog typ 2 timmar. Efter det så gjorde jag min egen makeup och inte allt för stressigt. Vid fyra så for jag cindy och Toni till the lake för att möta upp min grupp, sen som vanligt var dom, freaking mexicans.. haha. Men det roliga är att alllaaa t ar kort vid the lake, så man jag tog massa kort med dom som inte är i min grupp och så med, vilket är ju som lite skoj:) Vi var dom första dit och sista som for haha. Vi alla sex klämmde in oss i Thelmas bil och körde timme som var till  resorten där dansen skulle hållas. Och dom hade gjort det så himla fint, temat var ju A Night In Paris, och dom hade mimare som gick runt och underhöll alla, ett stort effieltorn, massa dekorationer. Där vi skulle käka var utomhus, precis brevid en liten damm, jätte fint. Sedan var som dansgolvet inomhus, väl inne hade dom en hel vägg som en candy bar, men huuur mycket godis som helst och andra väggen samma sak fast med frukt. Och middagen var en buffe med massa pasta och så, gott vare. Det enda tråkiga var att DJ:n sög verkligen, vilket drogn er stämmningen en hel massa, menmen. Och min fina vän Crystal vann prom queen, vilket var jätteee kul :D Måste dock säga att vår Winter Formal var himla mycket roligare, men pga att alla var så fina och så, sen har jag ju kanske bästa kompisarna i världen som det är svårt att ha tråkigt med. Efter så kämpade(kääämpade) sig jag, melisa och carro till carros bil och körde mot Sahuarita med lite galet disco i bilen haha. I överlag så hade jag en bra kväll :D
 
Och nu så kommer då kanske världens bildbomb 
 
 
 
 
Steph kom å tog lite bilder med osss, hon gick alltså inte på bal
  
 
 
 
Hhaha så min klänning var jättteeejääättteee stooor, även fast jag fick den tillfixad, så jag visar carro hur stor den är hahah
lillasyster
 
 
 
 
 
Hahah asså jag och Ceci har ett väldigt speciellt förhållande hah, det här är dom enda bilder jag har av oss tåv dessutom, inte en enda seriös. Hon försökte putta i mig ivattnet hela tiden!
Det var lite vindigt om ni inte förstått det än!
 
 
  
 
OKej så det finns typ 10000 föer bilder, men flesta åp ngn annans kamera, så återkommer med dom! Sedan ska jag fixa bilderna från peprallyt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ååååh! Det ser och låter sjukt mysigt! Va prom som du hade tänkt dig? Asså sån prom som man ser i typ High school filmer

Älskar din blogg btw! Sträck-läste hela bloggen för någon vecka sen och jag älskar den!:)<3

2014-04-15 @ 16:07:46 / URL: http://fridaenoksson.blogg.se
Postat av: Nina

hela du var ju supervacker!
Alla era klänningar var jättefina!

Svar: Men tack så jätte mycket! Och alla var sååå fina sååå
Frida Bergström

2014-04-15 @ 21:40:14 / URL: http://fames.se/ninasova/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)