KORT VECKA

2014-04-17 @ 07:42:18
Och så har ännu en vecka gått för mig, imorgon kliver vi upp tidigt för att först köra till Phoenix och hänga där för att sedan fara på en drive-in, sedan fredag så bär det av mot Sedona och slidrock, tillbaka till Phx för häng med Brook och hennes fantastiska familj och sedan tillbaka till Sahuarita för påsk middag med Kim och Thayne med familj på söndag, så fullt upp blire:) Vi seniors har 3 veckor kvar i skolan, huuur galet är inte det? Snacka om att jag kommer in på slutspurten. Har sån konstig känsla just nu, det känns verkligen som at jag varit borta över sommaren från Sverige och ska börja om skolan igen som vanligt när jag kommer hem. Allt har gått så himla snabbt så det känns inte ens som att det kommer bli så där jätte speciellt att komma hem, för vadåå har ju bara varit borta någon månad right? Men sen känns det dock som om jag varit ifrån längre från mina kära vänner och familj, vilka jag ser fram emot så himla mycket att träffa. 
 
Men att det här kännts så kort har helt fuckatup min tidslinje i livet alltså haha, eftersom det här känns som ett annat liv känns det som om tiden i Sverige har stått stilla, alltså verkigen. Så om någon frågar något, när jag opererades tex så säger jag, amen typ ett halv år, sen ba nej vänta, jag var här ett halvår sedan. Och så att min födelsedag är om två månader känns oxå urkonstigt för det har ju lixom inte varit snö med jul än? och inte har jag hunnit varit i hemavan, så nej, någon ba jävlas med mig att det är april, det är inte sant. Haha alltså verkligen jäääättte konstigt i min hjärna, allt är verkligen upp och ner. Sedan lixom att jag inte ska leva det här livert varje dag. På något sätt känns det som om det här har varit mitt enda liv för det känns så normalt. Det är så oerhört svårt att beskriva känslan jag har just nu, man måste nog verkligen uppleva det. Jag vill ju vara på två ställen samtidigt. 
 
Så i veckan så har ju tjejerna varit här från Colorado, i måndags efter skolan så for jag och Toni till the clubhouse och poolen, och igår så for vi på the 50's dinner här i sahuarita. Idag så for vi in till Tucson och fixade lite grejs, sen kom missionärerna över och lekte med lite bilar sedan såg vi mamma mia och nu äre snart dax för säng!
vi lekte lite hos Kim o Thayne i söndags
 
 
 
eegees i 35 grader är uppskattat
 
lite fler balbildisar
 
 
Ååååh! Det ser och låter sjukt mysigt! Va prom som du hade tänkt dig? Asså sån prom som man ser i typ High school filmer 

Älskar din blogg btw! Sträck-läste hela bloggen för någon vecka sen och jag älskar den!:)<3 - Frida
 
Prom var ganska så jätte precis som jag tänkte mig faktiskt, alldeles jätte fint och dekorationer överallt, och massa danser som precis alla vet, utom jag dåra;) Så jag är väldig tnöjd med min prom experience:D 
 
Vad kul att höra, tack så mycket, älskar att höra sånt!:))
 
Heej :) blir jätteinspirerad av att åka iväg när jag läser den här bloggen!! Vilken organisation åker du med? och vad var det som gjorde att du valde just den? Vad är åldersgränsen för att få åka iväg och bli utbytes? Fyllde 16 i år och är orolig att det kan vara försent snart. - Julia
 
Jag åker med Explorius i Sverige och här i Amerika har jag Aspect. Jag valde explorius mest för att dom inte är så himla stora och det blir väldigt personligt, och jag ångrar mig verkligen inte! Tycker dom är super bra! Och jag fyllde 18 just innan jag for iväg så du är verkligen inte för sent ute, åkåkåkåk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)