FRAMMEEE

2013-07-28 @ 23:35:16
Im in Arizona fellas! Framme i huset, packat upp, gått rundtur och ätit lunch! Kathy och Kevin är i kyrkan så jag och Alex sitter med likadana USA-tshirtar i hennes säng:) Allt har gått jätte bra och det känns jätte skönt att vara hääär! Imorse gick jag upp klockan 2 på morgonen för att fara till flygplatsen, det var en tjej som hade ett tidigt flyg och då var vi alla i första gruppen tvugna att följa med i bussen, såklart. Men när vi som skulle åka från terminal 7 kom fram vid typ halv tre så var terminalen stängd(?) sen när stänger en flygplats som JFK? Så vi fick sitta ute på gatan och vänta tills fyra. Efter det flöt allt på jätte bra, sov typ alla 6 timmar till PHX sen var det inga problem till Tucson. Där jag fick ett stort och glatt välkomnande! För övrigt så är människor så himla trevliga här! Jag började skratta på planet till Tucson, det var jätte litet och bara 13 personer som åkte och flygvärdinorna gick runt till varenda en, pratade typ resten av resan i högtalarna och det var värsta stämningen haha! Han som satt brevid mig vart himla impad av vad jag skulle göra och vi pratade om det hela vägen. Iof så var det inte ens en 40 min flygtur, men ändå! 
 
Mitt rum är gigaaantiskt! Verkligen. Och sängen lika så, looove it! Imorgon ska vi inhandla lite grejer och på tisdag så ska registera oss på skolan! Nu ska jag och Alex ut och checka in området! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!
Jag undrar hur du bestämde dig för att åka med Explorius? Vad avgjorde saken för dig?
Jag ska nämligen åka nästa år och är just nu i steget med att välja organisation och det är såå himla svårt!
Tack på förhand, ska bli riktigt kul att följa din resa!
Kajsa

2013-07-29 @ 18:36:35
Postat av: Kristin Kaufmann

Ååååååååh vad härligt!!!!! Hoppas allt flyter på bra Frida, längtar tills vi ska skypea :P

2013-07-29 @ 22:04:54 / URL: http://kristinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)