Avresebrev

2013-07-18 @ 18:02:00
Fick mitt avresebrev igår! Mycket bra när det tog upp alla papper som man ska ha med sig och vad som kommer hända under resan och i NYC samt lite under själva året och hemresan:) En grej som dom tog upp var att det var vanligt att ta in studenter som reser på det visum som vi gör i ett eget rum för utfrågning när vi landar i USA! Jag skulle dö, på riktigt. Men det var kul att få schemat för NY, första dagen i själva NY ska vi se Central Park, Rockefeller Center, Times Square, Little Italy, Chinatown och Greenwich village och efter det har vi fem timmar shoppingtid! Andra dagen ska vi besöka World Trade Center, Wall Street, Staten Island, Brooklyn, Soho och sedan, lika som ovan, fem timmar fritid! :) Dagen efter går mitt plan redan 06:45!!! Så det blir tidigt uppstigning, sedan ska jag mellandlanda i Phoneix innan en 40 min flygtur till Tucson:) Till NY kommer jag flyga 9:45 härifrån sedan möte upp en till svensk innan resan till London för att sen möte upp resten av gruppen:) Vi kommer vara totalt 12 stycken varav vi två svennebannaner plus en från finland som jag har haft kontakt med sedan resten alltså danskar och norskar :) Kommer bli hur bra som helst! :) One week to go! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Asså så himla sjukt Frida!!!!

Fick också mitt brev här om dagen och det stod att man skulle få en sån där bricka att sätta på tröjan men jag fick ingen! :O

2013-07-18 @ 23:44:37 / URL: http://www.annaahsplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)