TOYS FOR TOTS

2013-12-08 @ 06:42:33
Så igår var det ju som sagt match, en galen match. Folk spottades och slogs och jag vet inte vad. Vi mötte bästa laget i serien men efter väldigt lång övertid förlorade vi. Och målet var galet, en tjej gjorde ett inkast när hon gjorde en volt med bollen mot marken ni vet, rakt in i krysset haha. Grejen är ju dock att man inte kan göra mål genom inkast, så det blev galet och vår coach fick rött kort, haha. Efter gjorde jag iaf middag och Alex kom över, vi käkade vid typ 11 för matchen drog över så mycket så gick och la oss direkt efter. Imorse åkte vi iväg för att hjälpa till hos Toys for Tots, så vi sorterade och höll på i många timmar. Hade hur kul osm helst, älskar mina utbytisaar! Så taggad för CA då vi alla far tsm, Cindy ska med oxå som extra vuxen. 
 
Vi for sedan hem hit och målade tavlor, vet inte varför haha, menmen, kul vare. Vi gjorde smores och hade allämnt döroligt. Haha sedan lekte vi med en "fisk" i typ en timme. Vi fick ta med leksaker hem från dagen så Julien tog hem en fisk som gick på batterier och var som en riktigt fisk, och vet inte riktigt vad vi gjorde med den här fisken i en timme haha. 
 
Imorgon ska jag SOVA, oh my godness, känns inte som om jag sovit på en vecka. Ser verkligen fram emot det!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hanne - Norge, Julien - Tyskland, Lilla jag, Deva - Frankrike, Alex - Frankrike, sen Hannes hmom. Vi saknade Eirik från Norge och Lea från Tyskland med. 
Jag och Cindy slog in lite klappar efteråt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)