MINIONS

2013-10-17 @ 06:22:09
Tillbaka till verkligeten = inte lika mycket bloggande. Hade verkligen det bästa höstlovet ngnsin och är himla tacksam för det! :D Men som sagt tillbaka till skolan, men inte för så länge inte, om typ 4 eller 5 veckor är det thanksgiving, vi är ledig halva onsdag, torsdag och fredag men jag ska ta ledigt hela veckan så ska jag och Cindy först till Grand Canyon, om denna himla government lockdown kan sluta, dom har stängt the canyon pga av det. Och efter ska vi upp till Utah och Cindys familj. hennes döttrar möter oss där och så gör hennes systers familj som bor här plus resten av deras syskon med barn, så det kommer verkligen bli en stor och riktig thanksgiving, med snöö :D :D I veckan så målade vi pumpor, min vmamma har en tävling på jobbet om att dekorera bäst så vi gjort minions pumpor, alltsåå minions frpn dumma mig filmerna! :) Tänkte bara skriva lite smått, super trött så ska sova. Det är sådan fullfart i det här huset, vi har planer hela tiden och hinner knappt sitta ner och reagera. Helgen kommer vara galen med planer och nästa helg ännu värre!!! Saknar och älskar er, puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om din nya värdfamilj?

2013-10-18 @ 07:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)