SENIOR PICTURES

2014-07-03 @ 11:18:18
Fem veckor har jag varit hemma imorgon och det känns som en evighet haha, känns, tyvärr, som att jag i stort sätt aldrig varit i USA vilket jag blir lite skrämd över, men saknar det bara mer och mer och vill tillbaka NU! Menmen, nästa sommar kanske:) Och jag har kanonnyheter som kan meddelas, Carolina har bokat flygbiljett hit, till sverige, till umeå(!), över nyår!!!! så den 28:e december landar hon här, alltså huuuuur galet?????? Kommer bli förjävla kul, och nu är det även snack om att Michelle kanske ska följa med, hon måste bara skrapa ihop massa pengar, och om det går vägen kan jag vänta mig båda :D Hur taggad som helst, ska bli så himla kul. 
 
Annars så har jag, och Ceci, helt glömt bort mina senior pictures!!! Jag tog dom ju när det var över en månad kvar i USA, och man tar dom när man graduate helt enkelt, så dom kan jag bra allt visa er när jag fick dom nu på morgonen:) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Minns att det var så helvetes jävla varmt den här dagen!
 
Hej! Såg att din amerikanska organisation var Aspect Foundation. Ska åka i höst och har också dom! Tyckte du att de va bra? :) Och kan man åka på resa till t.ex Hawaii med dem? För på belosas hemsida har jag inte hittat att de samarbetar med Aspect... :/ Tack förresten för en grym blogg, har kollat in då och då under hela ditt år! - Ida
 
Hejsan, och det stämmer mycket bra det:) Och jag gillade verkligen dom som organisation, man fick hjälp väldigt snabbt och dom brydde sig verkligen, sen var jag inte lika glad med min kontaktperson men det kommer ju vara väldigt individuellt:) Och man kan inte åka till Hawaii med precis Aspect, men dom har en annan sammarbetsorganisation än Belosas som heter Exploreamerica (http://explore-america.com/) det var dom jag åkte med och var stört nöjd! 
 
Hej! Åkte du mellan tvåan och trean? Isåfall hur känner du över att komma till en helt ny klass sista året och att inte få ta studenten med din förra klass? :) - Emma
 
Jag åkte mellan tvåan och trean, mycket riktigt, och jag kommer få en helt ny klass, men måste säga för det första är jag grymt taggad på att börja skolan igen!!! Ingen ångest överhuvudtaget, ett extra år att tänka ut vad jag vill göra, sen med uppehållet och en sån annorlunda skola ska det bli skit kul! Och klart det är lite tråkigt att börja i en ny klass, men tänk så mycket mer människor man kan lära känna :D Så det ska nog gå alldeles utmäkrrt. Sen kom jag ju även hem i tid till min riktiga klass student så kan ju säga att jag var med på 80% av deras, så det kändes lite som min egen student:) 
 
Hej Frida! 
Vill bara börja med och säga att du har en riktigt bra blogg och den inspirerar mig väldigt mycket för det utbytessår jag ska göra nu till hösten!! :) Vad jag har förstått jar du läst några kurser från den svenska skolan under ditt år i USA, så att du ska ha mindre att läsa när du kommer hem igen. Hur har det funkat? Jag diskuterar just nu möjligheten att läsa kursen Engelska 6 från USA med min skola. Vilka kurser läser du från den svenska skolan nu? Kram :) - Sara
 
Hej! Och vad kul att höra, du har verkligen mycket att se fram emot! Och yes, det har jag gjort. fast inte riktigt som du tänker göra. Jag tog helt enkelt bara med mig min mattebok som jag har gått igenom på egen hand och ska bara skriva av den kursen i början av året, sedan ska jag även skriva av engelska 7, alltså bara göra att prov och det jag får på provet blir mitt betyg. Sedan började även med att göra mitt projektarbete, men kan säga att jag inte ritktigt hann göra klart det, hehe, men har iaf en början till nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)