JULOV

2014-01-05 @ 20:28:00
Kan ju börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för det tydligt ekar tomt här inne, inte min mening. Söndag idag och skola imorgon, har haft ett fantastiskt bra lov men det har varit så himla packat med saker att jag inte har haft tid att ägna mig åt det här, inte alls! 
 
Okej, så lov. Jag tror att jag får köra på en liten sammanfattning av veckan, för somsagt hare varit himlans mycket. Kan ju börja med att säga att min värdmammas döttrar från Colorado har varit här enda sen Emelie for hem, så det har varit kul och fullt upp. Jag har nu totaltsätt sett Frozen FYRA gånger på bio, haha, vilket måste vara något slags rekord, och kan ju tillägga att den inte är sååå bra satt man ser den fyra gånger på bio, det är nog ingen film, men det bara blev så, haha. Vi har spenderat ganska mycket tid hos mina "värdkusiner" då vi gjort lite allt möjligt, hängt med Carro och gänget en hel del, sooovit, shoppat, ÄTIT och kört runt hela Tucson tror jaa. 
 
Igår kväll så for först jag och Carro på starbucks och pratade om livet i ngn timme sen mötte vi upp resten av gänget och gick och så Paranomal Activity 5, alltså oh my godness, värsta jag sett, se den inte. Så man kan ju vekrligen säga att bio är en bra sammanfattning av detta lov. 
 
Jag har en massa random mobilbiler från veckan
Ngra av julklapparna jag fick, alltså jag fick jätttee mycket, förväntade jag mig verkligen inte! Och tyckte att det amerikanska måtten var ganska smart. 
Vi var hos Carro och hade en bonefire som gick lite överstyr ahah
 
Vi alla fick matchande VS pyjamaser i julklapp, haha, det är ngn grej här borta att få det. 
Dakotaaa
 
 
 
MIn värdmamma hade en stor Nyårfest som vi hjälpte att göra iordning. 
Nyyååår
 
 
Hade sushi för första gången!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)