NYA TAG

2013-10-07 @ 20:27:00
Så i fredags så flyttade jag faktiskt! Vaknade upp efter tre för ngra timmar sen, tog Gordio på långpromenad och sedan skypat med mammsen, magnus och wilmis. Det har gått jätte bra i nya huset och jag trivs hur bra som helst, vilket känns jätte bra. Min nya vmamma är urgullig och vi går jätte bra ihop än så länge:) I fredags var det ju the homecoming game, och vi vann mot Rio Rico som bara förlorat en match, way to go Mustangs. Följde inte med till tripple play efter eftersom det var första natten i huset. Sedan var jag dessutom dötrött efter survivor natten innna. I lördags så packade jag i ordning rummet, jag och cindy for och shoppade lite sen for vi ut på ngt som skulle vara en cykeltur men kom inte så långt så vi slutade hos Cindys kompis och lekte med hennes söta små barn. Igår så fpr vi till Cindys andra kompis och sedan till the mall, på kvällen fick vi middagsbesök och jag avslutade med långprommis:) 
 
Nya vmamma till höger, och hennes syster Kim till vänster
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag vandra iväg till Dakota, vi har ju faktiskt höstlov, nämnde jag det? haha. Älskar iaf att jag nu bor i gröten av allt och kan gå till alla kompisar, puss ta hand om er 

Kommentarer
Postat av: Julia

var det svårt att flytta?
jag tror jag ska åka till usa ett år, men tänk så gillar jag itne familjen elelr så, är nervöös för det asså! :(

2013-10-07 @ 22:02:57
Postat av: Alma

Först och främst, superbra blogg! kollar in flera gånger per dag och det är så kul att få följa dig.

men en fråga bara! jag är så himla nyfiken på det här med flytten. förstår att du inte vill skriva ut själva orsaken, men kan du förklara i lite större svängar?

t.ex. var det för att du inte riktigt trivdes eller för att det hände något inom familjen? är så nyfiken!

ha det så bra och njut nu!

2013-10-07 @ 22:06:08
Postat av: Anna

ser ju jättebra ut och vilket ursnyggt hus!!! och söt hund!:) hoppas du har det jättebra!PUSS

2013-10-08 @ 04:00:06 / URL: http://www.usedtition.blogg.se
Postat av: sanna

är det en svår process att byta värdfamilj?

2013-10-08 @ 04:29:05 / URL: http://ohmyhawaii.blogg.se
Postat av: Josefine

Hej!
Älskar verkligen din blogg!! Helt klart en av de bästa i år!
Men jag är lite nyfiken på om din före detta världsyster bor kvar hos din gamla familj eller trivdes inte hon heller? Umgås ni även fast ni inte bor tillsammans längre?
Kram

2013-10-08 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)