International Festival

2013-10-12 @ 18:15:00
Kan ju börja med att berätta att the slaughterhouse i förrgår var kanske bland det läskigaste jag gjort. Vi snackar ju som amerika så det var då inte lugnt för fem öre. Det var som fyra olika hus som man gick in i och alla med olika teman, inte mysiga teman precis. Det var jätte många skådespelare som var sminkade till max och dom greppa tag i en och rörde en och det var rent utav äckligt, typ greppa tag i fotlederna från ingenstans och massa sånt, trängde in mig i ett hörn gjorde dom med. Haha usch.. Men det var bara i ett av husen som dom fick röra en, så det var verkligen inte kul. Resten var helt okej, och dom var som lite kul istället. En var i 3D, haha, och det var stööört häftigt, blev galet yr dock för allt rörde sig och var helt upp och ner, sen var det massa clowner, eller ah, läskiga clowner och vet inte hur dom hade lyckats med allt i 3D men det var rent utav häftigt:) Tydligen ska vi på en ännu värre om ngn vecka, som jag tydligen mååååste följa meed på, som är ute på majsfälten, alltså man går som bland gångarna så kryper det runt massa skådespelare bland majsen och hoppar fram och drar typ ner än, tydligen så är the slaughterhouse inget alls mot detta, så det blir säkert jätte skoj, eller nått.. he. Igår så drog jag och Cidy på en internationel festival som höll hus i downtown Tucson och vet ni va vi hitta? ETT SVENSKT MATSTÅND! bllleeev så lyyycklig!!! Alla pratade svenska och man kunde köpa kötbulletallrik med pepparkakor och saft! Det var ganska awsome, och stod och prata med dom som sålde väldigt länge så det var himlans kul och trevligt! Efter det såg vi dessutom på norsk/svensk folkdans, absoult inte det mest intressantaste men det vart som bara kul för att det var härborta, haha. Och innan vi for till festivalen spenderade vi ngra timmar in the mall och jag brände pengar, det känns mycket bra, älskar shoppingen här mer än allt. 
Från the slaughterhouse, det här var innan vi gick in så här var jag glad
 
 
 
 
 
 
Nu, Brook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)