SUNSHINE

2013-05-21 @ 08:46:09
Såå lycklig med all denna sol, det hade väl ändå varit underbart om det kunde få vara så här hela sommaren? Och inte länge kvar till yran, som kommer följt av balen, skolavslutning, midsommar, födelsedag, sthlm och Spaninen! De 65 dagar som jag har kvar i detta land kommer bokstavligen flyga iväg med tanke på allt som händer inom den tiden!:) Kan inte vara annat än lycklig just nu!
 
 Jag har glömt visa några bilder på området som Kathy skickat till mig! 
 

 
 
1 - En av poolerna som jag kommer ha tillgång till. 2 - Ett ställe i närheten tror jag, inte Green Valley iaf, minns inte vad det hette. 3 - MIn gata! 4 - En inomhus pool i närheten där Kathy håller i vattenaerobics på vintern. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du dina föräldrar att betala, eller hur gjorde du med pengar :)?

*skicka gärna svaret t min hotmail :D*

2013-05-27 @ 17:28:54
Postat av: tova

Åh va fint!! :)

2013-05-29 @ 20:51:00 / URL: http://usatova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)