Accepted!

2013-03-01 @ 21:34:51
Hola mis amigos! Sitter uppe i stugan i hemavan och det känns så himla skönt med lov! I veckan så blev jag accepterad av min amerikanska organisation, efter ganska mycket om och men. De blev lite bekymmrade över att jag just opererats och lite sprutor och sådana grejer. Men nu kan man läsa min ansökan på deras sida så nu verkar det ju som om allt är ok iaf! Faktiskt ganska kul att man, på min organisations sida, kan läsas alla brev och ansöknignar. Och nu är jag en av dem! Har även tagit min andra hepatit B spruta i veckan, överlevde den med, med andra ord:):):) Nu är det bara att börja vänta på en familj som förhoppningsvis snart ploppar upp :D 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Ska också till USA nästa år och undrar om du är intresserad av ett litet länkbyte?:D

2013-03-17 @ 20:24:56 / URL: http://lovisausa.blogg.se
Postat av: Tilda - Spanien 13/14

Vad kul att du har blivit antagen! Jag ska med åka som utbytesstudent fast till Spanien. Skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

2013-03-24 @ 18:45:52 / URL: http://miserableandmagical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)