Travel America

2013-07-10 @ 10:03:00
Min värdmamma brukar säga att vi inte är på ett utbytesstudentår för att upptäcka AZ utan att vi är där för att upptäcka hela amerika, vilket hon gjort ganska tydligt att jag och Alexandra kommer få göra under året! Redan innan jag var medveten om att jag skulle hamna hos dom hade mina värdföräldrar bokat flera resor, som jag nämnt någon gång tidigare tror jag, vilket är ju en aning galet! Haha, dom skickade lixom en lista typ, det här har vi bokat. Och dom fyller bara på listan hela tiden! Och vill ni veta senaste tillskottet? HAWAIIII! Helt galet, jag vet. Vi ska isf åka efter skolan är slut och jag måste därför få godkänt från Explorius att skjuta upp min hemresa för att vara säker på det här. Så det är inte hundra än:) Det är vanligen 5 dagar efter skolavslut men jag hoppas på att få göra det 8, hoppashoppas! Och dom börjar planera avresorna i typ januari så förns då är det inte heelt hundrahundra. Men det känns som att det borde vara lugnt när min skola slutar så hima tidigt:) Men fattar ni Hawaii?? Allmänt så himla glad att jag kommer få se så himla mycket under mitt år! Jag tänkte rada upp de ställen som jag nu vet att jag ska till:)
 
- New York (Soft landing camp)
- Payson, Arizona
- Angel Fire, New Mexico
- Sedona, Arizona
- Las Vegas, Nevada
- Palm Springs, California
- Avilla Beach, California 
- Los Angeles, California
-Thanksgivingcamping(dom har inte bestämt sig vart) 
- Maui, Hawaii
- Washington D.C (Year end camp) 
 
Troligtvis Grand Canyon också! 
 
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

men åååh, HUR avundsjuk blev jag inte nu?!!? gud vad underbart med hawaii, hoppas du får åka dit! :D

2013-07-10 @ 20:03:18 / URL: http://linneainthestates.blogg.se
Postat av: tova

men åhhh va kul!! hur vet du vart du ska på year end camp redan?? :)

2013-07-14 @ 17:35:21 / URL: http://usatova.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej, jag har kollat lite på Explorius och känner att det verkar vara ett bra bolag att åka med, men jag har nu sett att dom inte har fått någon bra kritik alls så jag undrar om du tycker att det är värt att åka med dom eller om jag ska kolla vidar? :)

2013-07-14 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)