HEAT

2013-07-08 @ 22:16:40
Det är grymt varmt i AZ nu alltså, det slås alla möjliga olika värmerekord i staten och i stater runt om. Hur kommer jag överleva 45 grader? Nu är det till och med över 50! Från kalla Umeå dessutom, lite bättre hade det ju varit om jag var lite mer söder ifrån, haha. En stackars man har till och med avlidit av värmen. Och läste ni om AZ brandmanselitstyrka som 19 av 20 avled under en brand för någon vecka sedan? Jätte hemskt. Kommer bli ytterst intressant första dagarna, sen tror jag att man vänjer sig:) Det står jätte mycket om allt i svenska tidningar, ni får ta och läsa! 
 
På tal om annat så har jag kunnat bocka för en del saker från listan jag skrev i förra inlägget, klar med presenter, banker och har fixat bakmått och svensk flagga! Kom dessutom på en jätte bra idé, flaggan som jag köpte tänkte jag att alla på min avskedsfest ska få skriva på och sedan kan jag hänga upp den på min vägg i USA. Kan ju vara kul att ha lixom:) 
 
 
Haha, dom steker lixom ägg? 
 
Nu ska jag avrunda med lite vänner för att sedan de följande dagarna avvärka en hel del arbete! Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hejsan! Jag undrar vart man kan köpa en svensk flagga? :)

2013-07-09 @ 09:13:39 / URL: http://ellinoriusa.blogg.se
Postat av: Maria

Hej! Vad är ett internationellt vaccinationskort och var fixar man ett sånt? :)

2013-07-09 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)