AVSKEDSFEST

2013-07-24 @ 15:57:23
Igår hade jag min avskedsfest och det var sååå sorgligt! Ärligt den mest tragiska och ledsammaste festen ngnsin. Till en början hade vi såklart det jätte trevligt, vilket jag alltid har med dessa människor! Vi grillade, käkade god mat och pratade om lite allt möjligt:) Och det känns verkligen jätte tråkigt att lämna dessa fina människor och jag var helt förstörd igår men har försökt tänka på allt som jag har framför mig istället och såsmåningom kunde jag somna efter flera kramar från mamma! Imorse vaknade jag till att min lillasyster hade styrt upp en brakfrukost med chokladpannkakor och hemmagjord jordgubbssylt till lite paket. Fick ett gosedjur, dollar, parfym och örhängen:) Sedan har dagen bjudit på spruttagande och sista minuten shopping! Om någon timme kommer alla i familjen för en sista middag tills Emma kommer och hämtar mig för övernattning. Kan ni tänka er att jag är i NYC imorgon? Min sista natt i Sverige på 10 månader. Helt ofattbart. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)