Amerikansk mark!

2013-07-26 @ 04:31:00
Jag är framme In the united states of america! Allt har gått jätte bra, flög från Umeå 9:45 till sthlm för att sedan springa lite och hinna med planet till London tillsammans med Mander som också är svensk, väl där så gick det jätte smidigt och vi hittade till gaten på en gång, men flygplatsen är stoooor! Då träffade vi även Karolina som satt med oss på planet till NYC och är från Finland. Väl i USA gick det också jätte bra, brukar ju vara lite krångligt. Behövde inte en fylla i allt som jag egentligen skulle och vi alla tre fick väskorna på en gång. Träffade upp resten av gruppen och alla är verkligen jätte trevliga :) Klockan är nu här halv elva och halv femma i Sverige. Så börjar snart vara inne på 24 h vaken men ska alldeles strax sova! Tidig uppstigning imorgon, taggad som få!! Och hotellet är jätte fint! Vi var nyss nere för en sen middag. Älskar er alla, puss på er! 
Jag och bästis imorse på flygplatsen! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att höra! Ha det kung i NYC!

2013-07-26 @ 11:44:40 / URL: http://www.annaahsplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)