Kompletteringar

2013-01-22 @ 17:57:00
Tjenare polare! Ligger hemma femte dagen i rad, idag kan jag åtminstodnde röra på mig någorlunda! Jag opererades nämligen i torsdags men nu går det bra allt mot ljusare dagar. Just innan operationen fick jag ett mail av explorius om massa kompletteringar till mina ansökningar, snacka om att det var dystert efter min otroliga lättnad och glädje efter att skickat in dem! Jaja, lite jobbigt att jag inte har energin att ta tag i dem nu utan dom ligger bara på hög. Jag vill få iväg dem nununu! Jag hade hört från tidigare studenter att TB-testet och sprutorna kunde man vänta med och skicka in senare, jo tjena. Så det var absolut de tyngsta kompletteringarna! Måste ta två sprutor med två veckor emellan innan dom är kompletta. Det känns lite tråkigt, men samtidigt så är jag ändå rätt så tidigt ute så känner ingen större ångest:) Hade mest varit skönt att inte behöva stressa och ständigt ha det i tankarna! Men det finns drop in tider här i Umeå så behöver ej boka tid så det går nog rätt snabbt ändå:) Och inte så mycket jobb, mest tid:) Nu ska jag tillbaka till min kurering och förhoppningsvis snart vara fullt på benen igen :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)