Första

2013-01-11 @ 15:14:00
Hej! Frida heter jag och ska till sommaren fara iväg ett år som utbytesstudent till USA. 17 år gammal, innebandyspelande ekonomistudent och Umeåbo! Jag har alltid velat vara utbytesstudent och har därför i ungefär de senaste 5 åren läst utbytesbloggar, hehe, och jag har alltid tyckt det varit intressant och nyttigt för mig själv att även läsa om hela proccesen fram tills man åker, så därför tänkte jag att jag startat en blogg redan nu som kanske framtida studenter kan dra nytta av! Kommer dock ej skriva mycket, kanske en gång i månaden nu i början tills det börjar dra ihop sig:) Men hoppas att det räcker och att ni tycker det är intressant ändå! :):):) Jag är så galet taggad redan nu och detta är i stort sätt allt jag tänker på så det blir intressant att se hur det närmsta 8 månaderna kommer se ut!;) Nämen nu har jag inget mer att berätta i det här standardinlägget, puss 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)